Kami...Memori Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

8 Julai 2010 ....

7 Julai 2010..

Ibu telah bercuti panjang. Masa ni ibu nak spend sggh-sggh masa buat Aniq n Papa. Buat Papa terima kasih hadiahkan percutian buat kami and sempena ulangtahun ke-2 kita..

Tiba di Sultan Ismail Airport - jam 12.30 tengahari. Flight pukul 3.30 petang tak pe la awal pun, tak kalut sangat.

Tapi yang nak buat ibu geram, lagi 20 minit masa sebenar nak berlepas, flight delay plak sejam. Dalam hati ibu, matilah sempat ke nak terjah flight ke KK jam 6.30 petang. Adus, fenin-fenin.

Tapi dlm duk debar tu, sempat la snap gmbr Aniq ni (baru lepas bangun tido...)

Ni plak gambar dah selamat kat dalam perut flight ke LCCT. Moga-moga sempat..Cepat la terbang...Adussss..............

Aniq mengalahkan pramugara kat dalam kapal. Tau nak berjalan je..Huhuhu, terpaksa la Papa pegang Aniq kuat-kuat. Tapi.... Mana bleh...nak jalan ugak...

Tiba di LCCT ( 5.55 petang )
Mau terkucil papa mengusung bagasi kami ke hulu ke hilir untuk dapatkan pass boarding ke KK. Lepas. Tapi yang bagasi la masalahnye. Huhuhu. Pe jawapan yang kami terima...Mau luruh jantung ni...
"maaf, sistem kami dah tutup..nak tak nak encik ke kapal tanpa bagasi atau encik beli tiket lain."
Dalam hati ibu, hancus nak bercuti. gara-gara delay kat KB. huhuhu. berdoa je keje ibu. Pegawai kat gate tu minta Papa try minta tolong agar dilepaskan bagasi. Rayu punya rayu, alhamdulillah, supervisor lepaskan sbb kami dah ada tiket.
Berlarian kami ke kapal yang hanya akan berlepas lagi 10 minit. Huhuhu. Dengan Aniq yang berat, ibu pecut 100m. Dah lama tak lari ni..
Alhamdulillah, syukur kepada Allah memberikan kami peluang untuk bercuti...
moral : Jangan ambik dekat-dekat waktu penerbangan jika tukar flight, takut delay jadi cam kami.. :)
Kota Kinabalu Airport
Jam 9.15 malam kami tiba di KK Airport. Masih ujan di sini..Sama seperti di LCCT tadi. Namun dalam kegembiraan kami di Sabah, mek di rumah pula sakit. Huhuhu. Sedih plak. Tadi mek ok je. Masa kat KL, mek sihat lagi...
Ibu telefon kakak supaya tengok-tengok kan mek. Alhamdulillah, mek beransur pulih. Pening katanya...
Ya Allah, lindungi la kedua orang tuaku!!

Klik-Klik-Klik

Tentang Kita

My photo
Kuala Krai, Kelantan, Malaysia
Hidup Sunyi Tanpa KehadiranMu, Bertambah Sunyi Bila Berjauhan..Namun Kini Kehadiran Abang & Baby Penguat Ikatan Kasih Sayang Antara Kita.Terima Kasih My Love!!!!